РФ розконсервувала рідкісний висотний літак М-55 “Геофизика”: чи є небезпека для України

за кордоном

Росія розконсервувала та поновила польоти рідкісного висотного літака М-55 “Геофизика” радянського виробництва. Польоти виконуються з аеродрому “Раменское” під Москвою.

Про це повідомляють аналітики Defence Express, посилаючись на фото у Мережі.

Вони зазначають, що цей літак створений ще за радянський часів саме як висотний розвідник для проведення ракетних ударів. Ще 1960-х роках Радянський Союз почав конструювати висотний літак під індексом М-17 “Стратосфера” для перехоплення американських літаків-розвідників U-2 або ж висотних аеростатів. Але вперше підняти цей літак у повітря вдалось лише 1982 року.

Таких літаків – лише 5. 1996 року вони були “конвертовані” для проведення наукових експериментів цивільного характеру, зокрема по вивченню стратосфери між РФ та країнами Європи. У 2017 році російські профільні ресурси повідомили про начебто постановку на консервацію М-55 “Геофизика”.

“Сам факт відновлення польотів на М-55 “Геофизика” може бути пов’язаний як і з роботами по відпрацюванню бортової апаратури для тактичної авіації “ВКС РФ”, так і може бути спробою відпрацювати використання цього літака за початковим призначення – тобто розвідка для виконання ракетних ударів”, – йдеться на сайті видання. 

Характеристики літака М-55 “Геофизика”:

  • довжина фюзеляжу – 22,67 метрів;
  • розмах крила – 37,4 метри
  • максимальна злітна маса – 23,4 тони, зокрема корисне навантаження – до 2000 кг;
  • екіпаж – 1 особа;
  • максимальна швидкість польоту – 743 км/год на висоті 20 км;
  • максимальна висота польоту – 21,5 км;
  • практична дальність польоту – 1220 км.

Нагадаємо, Генштаб оновив втрати російської армії у техніці. Більше читайте за посиланням. 

Читайте також:

Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *