Незважаючи на масштабну кібератаку на “Київстар”, банківська система працює у штатному режимі.
Про це передає пресслужба НБУ.
Як працюють банкомати та термінали
За інформацією банків, переважна більшість банкоматів та терміналів самообслуговування працюють у штатному режимі. Безперебійно працюють банківські відділення. Безготівкові розрахунки здійснюються в штатному режимі.
Що з мобільними додатками банків
НБУ запевняє, що немає складнощів і у роботі мобільних додатків банків. Вони функціонують, адже здебільшого використовують в процесі входу й для підтвердження операцій не смс-повідомлення, а інші елементи багатофакторної автентифікації.
Все ж подекуди у торгових закладах карткою розрахуватися не вийде
Проблеми виникають лише з роботою частини POS-терміналів торговельної мережі, що працюють з використанням мобільного зв’язку “Київстар”.
Наразі банки вже активно вирішують цю ситуацію – переналаштовують непрацюючі POS-термінали на роботу через інших мобільних операторів або Wi-Fi..
“Ми з вами вже маємо досвід роботи з резервними каналами зв’язку, якими обладнані банківські відділення та центри обробки даних, тож пропоную розглянути можливість реалізації такого підходу спільно з операторами національних роздрібних мереж і до роботи банківської інфраструктури, зокрема POS-терміналів”, – сказав заступник голови НБУ Олексій Шабан.
Нацбанк запевняє, що також працює у штатному режимі, зокрема всі інформаційні та платіжні системи НБУ.
Нагадаємо, 12 грудня в роботі одного з найбільших мобільних операторів України “Київстар” стався масштабний збій. Справу взялася розслідувати СБУ.
У компанії розповіли, чи постраждали персональні дані абонентів внаслідок хакерської атаки.
Увечері, 13 грудня, “Київстар” почав поступово відновлювати мобільний зв'язок по всій Україні.
ТСН.ua зібрав усе, що відомо про проблеми в роботі “Київстару”.
Читайте також: