Компанія “Київстар” підтвердила інформацію користувачів про те, що зранку 12 грудня у роботі оператора стався масштабний збій. Фахівці працюють над усуненням проблеми.
Про це повідомили у пресслужбі компанії.
“Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв'язку та доступу до Інтернету у частини абонентської бази”, – наголошують у “Київстар”.
У компанії наголошують, що на час усунення технічних складнощів абонентам рекомендують користуватись можливостями послуги “національний роумінг”.
“Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння”, – додали у пресслужбі.
Нагадаємо, зранку з'явилася інформація, що в роботі мобільного оператора “Київстар” стався масштабний збій. За словами користувачів оператора, немає покриття, а також не ловить Інтернет.